• Lediga tjänster
  • Kontakt
  • About Ifous, the membership and our R&D programmes
 

Minskar gapet mellan praktik och forskning

 
MENUMENU
  • Hem
  • Vår verksamhet
    • Ifous FoU-program
      • FoU-program, hur fungerar det?
      • Pågående FoU-program
      • Avslutade FoU-program
      • Planerade FoU-satsningar
    • Ifous processtöd
    • Ifous mötesplatser
    • Ifous fokuserar
    • Att vara forskare i Ifous FoU-program
  • Medlemskap
    • Vad innebär ett medlemskap?
    • Våra medlemmar
  • Om Ifous
    • Om Ifous
    • Stadgar och riktlinjer
    • Styrelsen
    • Vetenskapliga rådet
    • Medarbetare
    • Publikationer
    • Verksamhetsberättelse
  • Nyhetsarkiv
  • Pressrum
    • Pressbilder
    • Pressmeddelanden

Slutrapport utvärdering sfi 2021

Publicerat 2021-03-01 av Emma Kreü

Slutrapport utvärdering sfi 2021


Kalendarium

2022-07-04
Ifous i Almedalen: Från unfluencer till influencer – lärares och forskares roll i digitalisering av skolan

2022-07-05
Ifous i Almedalen: ULF-forskning ger ny kunskap, höjer läraryrkets status och kvaliteten i verksamheterna

2022-07-05
Ifous i Almedalen: Långvarigt låga kunskapsresultat i skolan

Se fler händelser


 

 

 

 

Ifous
  • Om Ifous
  • Ifous FoU-program
  • Medlem i Ifous
  • Ifous utvecklingsartiklar
  • Kontakta Ifous
Följ oss på sociala medier!
 

RSS Utvecklingsartiklar & bidrag

  • Programmering i idrott och hälsa gav oväntade resultat
  • Tydlig undervisning med modellering
  • Handledaren – lärarens förlängda arm vid fjärrundervisning
  • Stödstrukturer omarbetas av elever på distansgymnasium
  • Fler bilder i matematiken ökar elevernas förståelse